Jumaat, 7 Januari 2011

DIA CINTA PERTAMAKU......(KEKASIH ABADI DI HATIKU SELAMANYA..)


Dia cinta pertamaku....
Dia banyak mengajar erti kehidupan yang sebenarnya
Aku mengerti apa sebenarnya kesabaran dalam kehidupan
Aku mengerti apa sebenarnya nilai kasih sayang dalam perhubungan
Aku tahu semuanya...hanya dari dia

Dia pasangan hidupku yang pertama
Dan ku berharap dia juga yang terakhir
Dia terlalu baik untukku...sanggup berkorban
segalanya demiku....

Aku dan dia menyelami percintaan
mengharungi segala rintangan
menanggung semua kebahgiaan dan kesedihan..bersama
namun.....
jarak memisahkan aku dan dia....
bak kata orang...cinta jarak jauh sememangnya
penuh dugaan dan rintihan

Tapi....
berbekalkan keyakinan...kesetiaan & kepercayaan
yang aku berikan terhadapnya....
aku percaya....
cinta kami tetap utuh..tetap mekar..tetap indah

Doaku cuma satu....
moga cinta ini kekal abadi selamanya..
kerana....

HANYA KAU YANG KU SAYANGI SELAMA-LAMANYA...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan